7a w Zakopanem

23 maja uczniowie z naszej klasy i kilka osób z 6b wybrali się na dwudniową wycieczkę do Zakopanego. Wyjechaliśmy o 4 rano, co było nie lada wyzwaniem dla śpiochów, których w naszej klasie jest sporo. Droga minęła nam szybko i przyjemnie.

Po przyjeździe pani przewodnik zabrała nas na spacer w Dolinie Kościeliskiej, który okazał się nie lada wyprawą. W drodze powrotnej nieco przemoczeni, ale szczęśliwi, zaopatrzyliśmy się w prowiant w postaci oscypków zakupionych w przydrożnej bacówce. Po południu wyjechaliśmy na Gubałówkę, pomimo deszczu mogliśmy podziwiać otaczające nas szczyty i zrobić niezliczone ilości zdjęć. Pierwszy dzień zakończyliśmy grillem i dyskoteką.

Drugiego dnia wcześnie rano, mimo lekkiego zmęczenia, dzielnie pomaszerowaliśmy do Kuźnic aby wjechać na Kasprowy Wierch. Widoki z kolejki były wspaniałe, niestety szczyt góry był spowity w chmurach. Nasza pani przewodnik, która pracuje w Wysokogórskim Obserwatorium Meteorologicznym na Kasprowym Wierchu pokazała nam jak przeprowadzane są obserwacje pogody. Wszystkie głodomory odwiedziły restaurację „Poziom 1959”, przekonując się, że jedzenie na takiej wysokości smakuje jak nigdzie. Przed obiadem zwiedziliśmy kilka znanych miejsc w Zakopanem: sanktuarium na Krzeptówkach, cmentarzyk na Pęksowym Brzysku i obowiązkowe Krupówki. Pożegnaliśmy się z tym urokliwym miastem i zadowoleni wróciliśmy do domów.